نی نی داداش لارانی نی داداش لارا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

✿نکات آموزشی لحظات لارا درنروژ✿

ماجرای حضور لارا توی این دنیای زیبا و رنگارنگ

1390/12/2 12:02
نویسنده : عمه
1,277 بازدید
اشتراک گذاری

از لارا بنویسم

niniweblog.com

لخظاتی با خاطرات لارا

لارا کوچولو  ی من گوش بده به حرفام من یه عمه ام که برادرزاده ی

 دوست داشتنی داره و به عشق این کوچولو اینجا اومده تا

خاطراتشو از شروع تا الان براش بنویسه .لارای من الان کنار مامان

 و بابا تو نروژ زندگی میکنه درسته ازم

دوره اما با نوشتن از این دوری کم میشه لارا کوچولو

 یک و سال و نیمشه دوستای زیادی تو مهد پیدا کرده

تمام دنیای مامان و باباست .

عمه از راه دور میبوسمت

عکسهای متحرک از کریسمسعکسهای متحرک از کریسمسعکسهای متحرک از کریسمسعکسهای متحرک از کریسمسعکسهای متحرک از کریسمس

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان الینا
11 دی 90 10:34
انشاالله که بزودی دختر برادرتو میبینی وباتمام وجووود بغلش میکنی
مامان هلا
2 اسفند 90 11:50
سلام عمه خانم خيلي لاراي نازي داريد خدا برايتان نگهش داره مي شه به من هم بگيد چطور روي وبلاگ گل دخترتون موزيك گذاشتيد ممنون مي شم از طرف من لارا رو ببوسش