نی نی داداش لارانی نی داداش لارا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

✿نکات آموزشی لحظات لارا درنروژ✿

ایده تولد تم پروانه ای- تزیین آب نبات برای کودکان

1391/1/23 21:27
نویسنده : عمه
1,641 بازدید
اشتراک گذاری
 

www.bandarstudents.blogfa.com

تزیین آب نبات با مقواهایی که به شکل های مختلفی برش خورده زیباست . از این ایده می توانید در همه

 جشن های کودکانه استفاده کنید .

 

بقیه در ادامه مطلب

www.bandarstudents.blogfa.com

تزیین آب نبات با مقواهایی که به شکل های مختلفی برش خورده زیباست . از این ایده می توانید در همه جشن های کودکانه استفاده کنید . بچه ها حتما این آب نبات چوبی را با اشتهای بیش تر خواهند خورد و یک هدیه دوست داشتنی برای آن ها خواهد بود . کافی است چند پروانه را به صورت قرینه ای روی مقوا رسم کنید و برش بزنید و از فرزندتان بخواهید که هر کدام را بنا به سلیقه خود به هر شکلی تزیین کند . برای تزیین پروانه ها می توانید از رنگ انگشتی ، پولک های رنگی ،نقاشی با مداد رنگ و یا پاستل ، تکه های کاغذ ، کاغذ مچاله ، دکمه های رنگی ، کاموا و نخ و ... استفاده کنید .

www.bandarstudents.blogfa.com

پس از برش پروانه همانطور که کاغذ در حالت تاخوردگی حاصل از برش قرینه ای است ، دو برش به موازات هم روی کاغذ ایجاد کنید . دقت کنید که برش خوردگی باید به اندازه ای باشد که آب نبات را نگه دارد و به آسانی نتواند در آن حرکت کند . آب نبات را در شیار قرار دهید و از آن یک هدیه خوشمزه و یادگاری بسازید . به جای پروانه می توانید از گل هم استفاده کنید طوری که سر آب نبات وسط گل قرار بگیرد .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سارینا
24 فروردین 91 9:42
ایده های تولدتونه واقعا جالبن . ممنونم عمه مهربون . خدا لارا گلی رو واسه شما و عمه جوون جوونی رو واسه لارای عزیز حفظ کنه . دوستتون داریمممممم
مامانی آیناز
28 فروردین 91 11:57
سلام واقعا ایده ی جالبی بود برای تولد دخترم لازم داشم .خیلی متشکرم .خوش بحال لارا که چنین عمه با ذوقی داره.