نی نی داداش لارانی نی داداش لارا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

✿نکات آموزشی لحظات لارا درنروژ✿

لارای کنجکاو که دست به شیطنت هم میزنه

1390/11/30 11:51
نویسنده : عمه
870 بازدید
اشتراک گذاری

لارا کوچولو کنجکاو شده و از روی کنجکاویش داره شیطنت می کنهقلب

لبخندلارا کوچولو تو این عکسا معلوم نیست داره شیطنت می کنه یا کنجکاوی

اما من فکر کنم هر جفتش

لارا کوچولوی ناز دوست دارمماچ

اون ور در احتمالا یه چیزی دیدهخیال باطل

داره با خودش فکر میکنه چطور برم اونور من که قدم

نمیرسه درو باز کنه

اما باز با شیطنتاش شروع میکنه به تلاشزبان

لارا کوچولو حالا اومدم سراغ کاناپه عسلم نیفتی

از مامان کمک بگیربغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عمه اعظم
30 دی 90 20:28
سلام لارای من فدای شکل نازت دل عمه برات تنگه پیشم بودی از آغوشت سیر نمیشدم دوست دارم نازنین من مامان بابای مهربونتم دوسشون دارم اصلا حالا که اینطوره عاشق هر 3تاییتونم میبوسمتون
عمه لیلا
30 دی 90 20:30
سلام سلام صدتا سلام لارا جوجوی نازم عشق من دوست دارم هوارتاااااااا فرشته ی کوچولو مراقب خودت باش بوس بوس فراووووووونننننننننن