نی نی داداش لارانی نی داداش لارا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

✿نکات آموزشی لحظات لارا درنروژ✿

تزئین کیک تولد(تم ماهی)

1391/2/21 15:40
نویسنده : عمه
1,470 بازدید
اشتراک گذاری

تزئین کیک تولد(تم ماهی)

fish birthday cake

تمام مراحل به طور کامل در ادامه مطلب آورده شده

برای دیدن بقیه به ادامه مطلب بروید

fish birthday cake

 

 

 

two round cakes


  • .


 

template tail


  mouth template

  top fin template

  bottom fin

  arrange pieces

  crumb coat

  ice the cake

  fish birthday cake

   



 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم مامان درسا
21 اردیبهشت 91 18:59
آسمانی پر از ستاره، دشتی پر از گل، تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد پیشاپیش روز مادر مبارک
بابای دوقلوها
22 اردیبهشت 91 10:25
کردم از علم سوال می توانی آیا معنی مادر را بهر من شرح دهی گفت نی نی هرگز من برای این کار منطق وفلسفه وعقل وزبان کم دارم قدرت شرح وبیان کم دارم ......................................... روزتان گلباران