نی نی داداش لارانی نی داداش لارا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

✿نکات آموزشی لحظات لارا درنروژ✿

توپك‌هاي پاپ‌كورن كاراملي

1391/3/9 10:13
نویسنده : عمه
954 بازدید
اشتراک گذاری

توپك‌هاي پاپ‌كورن كاراملي

اگر شما هم با هله‌هوله‌خوردن بچه‌هاي‌تان مشكل داريد، تنها راهي كه براي‌تان باقي‌مانده اين است كه خودتان خوراكي‌هاي سالمي در خانه درست كنيد كه از خوراكي‌هاي بيرون خوشگل‌تر و خوشمزه‌تر باشد. فقط در اين صورت است كه بچه‌ها خوراكي‌هاي خانه را به خوراكي‌هاي بيرون ترجيح مي‌دهند.





درست كردن اين توپك‌ها خيلي آسان است، اما علاوه‌بر اينكه خيلي خوشمزه هستند، با كمي سليقه مي‌توانيد آن‌ها را بي‌نهايت زيبا سرو كنيد.

بقیه در ادامه مطلب

اگر شما هم با هله‌هوله‌خوردن بچه‌هاي‌تان مشكل داريد، تنها راهي كه براي‌تان باقي‌مانده اين است كه خودتان خوراكي‌هاي سالمي در خانه درست كنيد كه از خوراكي‌هاي بيرون خوشگل‌تر و خوشمزه‌تر باشد. فقط در اين صورت است كه بچه‌ها خوراكي‌هاي خانه را به خوراكي‌هاي بيرون ترجيح مي‌دهند. درست كردن خوراكي‌هايي با اين سبك در خانه سخت نيست. كافي است كمي سليقه به خرج دهيد. درست‌كردن خوراكي‌هاي پيشنهادهاي ما خيلي سرگرم‌كننده است و وقت زيادي از شما نخواهد گرفت.


 

توپك‌هاي پاپ‌كورن كاراملي



درست كردن اين توپك‌ها خيلي آسان است، اما علاوه‌بر اينكه خيلي خوشمزه هستند، با كمي سليقه مي‌توانيد آن‌ها را بي‌نهايت زيبا سرو كنيد.

مواد لازم براي 10 توپ

  • پاپ كورن: 2 بسته
  • شكر: يك فنجان

روش تهيه:

1- پارك‌كورن‌ها را در يك ظرف بزرگ بريزيد.

2- شكر را در يك قابلمه متوسط با يك‌چهارم فنجان آب حل كنيد و روي حرارت متوسط بگذاريد. يك فنجان آب‌جوش به آن اضافه كنيد و آن را به حدي بجوشانيد كه كمي رنگش عوض شود، ولي نسوزد.

3- كارامل را روي پاپ‌كورن‌ها بريزيد. كمي كه خنك شد، يك دستكش لاستيكي دست كنيد و پاپ‌كورن‌ها را به شكل توپ دربياوريد. مواظب باشيد نسوزيد و اصلا نگذاريد بچه‌ها اين كار را انجام دهند. كارامل خيلي داغ است.

4- مي‌توانيد يك آب‌نبات در هركدام از توپ‌ها فرو كنيد. اين توپك‌ها را مي‌توانيد تا چند روز در يك ظرف دربسته نگه‌داري كنيد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)