نی نی داداش لارانی نی داداش لارا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

✿نکات آموزشی لحظات لارا درنروژ✿

لباس دامن برای دختر بچه‌های زیر ۲ سال

1391/3/11 20:37
نویسنده : عمه
2,018 بازدید
اشتراک گذاری

لباس دامن برای دختر بچه‌های زیر ۲ سال

این دامن لباس بدرد فصل تابستون بچه ها می خوره اگه خیاطی بلد نیستید به راحتی  با خوندن

این مطلب می تونید بدوزیدش.

بقیه در ادامه مطلب

لباس دامن برای دختر بچه‌های زیر ۲ سال

۱- برای دوختن این لباس باید الگوی تنه رو چهار بار روی دو لای پارچه برش بزنید. بعد دو تا رو از وسط نصف کنید. حالا دو تا تنه دارید و چهارتا نیم تنه. دو بار هم الگوی دامن رو روی دولای پارچه برش بزنید.

۲- حالا باید از قسمت سرشانه دو تا نیم تنه ها رو به تنه بدوزید.

۳- من خودم نوار اریب نذاشتم ولی تو مدل اصلی نوار اریب رو دور حلقه گردن فیکس کرده و دوخته.

۴- حالا دو تا قسمت بالا تنه (که هر کدومشون عبارته از دو تا نیم تنه که از سرشانه ها به یه تنه دوخته شده) رو روی هم میزاریم وو دور تا دور حلقه گردن رو میدوزیم.

۵- حالا دو طرف رو که حلقه استینه به هم میدوزیم. من همون طور که سمت روی الگوهام به هم بود این قسمت رو دوختم و بعد پشت و رو کردم. چرت زدن دور گردن یادتون نره.

۶- می تونید نوار اریب استفاده کنید. من نکردم.

۷- وسط یکی از دامن ها رو یه چاک کوچیک یک تا یک و نیم سانت بدید. این دامن دامن پشته.

۸- حالا نوار اریب بذارید و بدوزید. من خیلی ساده فقط یه مقدار تو گذاشتم.

۹- حالا دو طرف دامن ها رو به هم بدوزید.

۱۰- در دو سمت نیم سانت اومده بودید داخل و پایین. وقتی دو تا طرف دامن رو می دوزید یه حلقه اینجا تشکیل میشه. یه مستطیل کوچیک ببرید و بزارید روش و حلقه رو از توی مستطیل کوچیک دربیارید.حالا بدوزیدشون به هم.

۱۱- چرت بزنید و مستطیل رو برگردونید.

۱۲- دورشو بدوزید.

۱۳- دامن رو باتوجه به سمتش رو بالا تنه بزارید و چین هاشو مرتب کنید. طرف پشت دامن شکاف داره. هر طرف شکاف رو به یک سمت بالا تنه بدوزید.

۱۴- دامن رو بدوزید. من بعد از مرتب کردن چین هام دامن رو بین دو تا تکه بالا تنه گزاشتم و دوختم.

۱۵- پایین دامن رو تو بزارید یا نوار اریب بدوزید.

۱۶- در وسط یکی ازدو قسمت پشت بالاتنه یه کش بدوزید به عنوان جا دکمه. دکمه رو هم با توجه به سلیقه انتخاب کنید. ترجیحا بدون پاییه.

۱۷- کار تمومه.

خیلی خوشگل میشه. امتحان کنید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)