نی نی داداش لارانی نی داداش لارا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

✿نکات آموزشی لحظات لارا درنروژ✿

اتاق نشیمن ساده خود را جذاب کنید

1391/4/4 6:20
نویسنده : عمه
1,823 بازدید
اشتراک گذاری

اتاق نشیمن ساده خود را جذاب کنید

اتاق نشیمن ساده خود را جذاب کنید
با الهام پذیری از این مدلهای زیبا تزئین و چیدمان اتاق نشمین را به سادگی انجام دهید، طرحهایی که به شما کمک می کند اتاقی زیبا و راحت داشته باشید.
 
بقیه در ادامه مطلب 

اتاق نشیمن ساده خود را جذاب کنید

اتاق نشیمن ساده خود را جذاب کنید
با الهام پذیری از این مدلهای زیبا تزئین و چیدمان اتاق نشمین را به سادگی انجام دهید، طرحهایی که به شما کمک می کند اتاقی زیبا و راحت داشته باشید.
 
 

تزئین اتاق نشیمن
اتاق ساده را با تزئیناتی ساده و زیبا جذاب کنید. به دنبال تزئیناتی باشید که احساس شادابی را به اتاق بدهد، مانند این مجسمه دیواری خورشید نمای خوبی به بالای شومینه داده است. مبلمان را ساده انتخاب کنید اما سعی کنید با قالی نقش برجسته انتخابی تان همخوانیداشته باشد. رنگ صورتی کمرنگ در زمینه نیازمند تزئینات پررنگ تراست اما سعی کنید این نوع رنگ بندی تزئینات به کار رفته را تحت شعاع قرار ندهد.

در طبیعت باشید
با الهام از طرحهای کلاسیک و رنگ بندی برگرفته از حیوانات، طبیعت را به خانه تان بیاورید. متکاهای گوره خری بامزه و رویه مبل عثمانی همراه با آبی ملایم دیوارها کاملا هارمونی ایجاد می کند. دیگر اثاثیه وتزئینات را با رنگهای خنثی انتخاب کنید تا طراحی ویژه مدنظرتان کاملا جلوه داشته باشد.
اتاقی برای تغییر
اگر دوست دارید مرتب دکوراسیون اتاقتان را تغییر بدهید پس سعی کنید رنگ بندی دیوارها،کف و اثاثیه خنثی باشد. رنگ آمیزی خنثی باعث می شود تغییر چیدمان و تزئینات، راحت و زیبا از کار دربیاید. در این اتاق از رنگهای پرتقالی و آبی کمرنگ استفاده شده است اما خیلی راحت با تغییر ذائقه تان می توانید آنها را جایگزین کنید. یکی از فاکتورهای مهم در تزئین این جور دکوراسیون رویه متکاهای طرح دار و زیبا می باشد.

طراحی جامع
با چیدن مبلمان و صندلی هانزدیک به هم و با فاصله از دیوارها باعث می شود فضای اتاق را بزرگتر از آنچه هست بنمایانید. البته مقدار فضای لازم برای نشستن افراد خانواده را در نظر داشته باشید. یک قطعه تزئینی زیبا را در مرکز قرار دهید مانند این قالیچه شطرنجی شیک که محدوده خاصی را ایجاد کرده و باعث جلب توجه به مرکز اتاق می شود.
محیطی گرم کنار شومینه
کنار شومینه یا بخاری مکانیعالی برای ایجاد فضایی برای دورهم بودن است. در اینجا شومینه سنگی بین دیوارها و مبلمان خنثی به خوبی می درخشد. رنگ بندی تیره مانند میزهای جانبی تباین خوبی را ایجاد می کند و اتاق را از حالت خنثی بودن در می آورد.

رنگین کمان
دو اتاق کوچک را با یک رنگ بندی متمایز با هم ادغام کنید. در اینجا رنگ قرمز در اتاق عقبی غالب است اما به عنوان پس زمینه ای برای اتاق جلویی عمل می کند. صندلی های کلاسیک به خوبی با حس شادابی و جوانی رنگبندی قالیچه ها و متکاهای طرح دار همراه شده است.
تباین رنگها
اگر دوست ندارید مرتب خانه تان را رنگ کنید می توانید دیوارهای یک دست سفید را با رنگ بندی روشن دیگری کاملا متمایز کنید. در این اتاق، پرده های آبی روشن ومتکاهای طرح دار تباین خوبی با دیوارها ایجاد کرده و فضای سالن مانند اینجا را بهبود بخشید است. همگون کردنرنگهای روشن با مبلمان تیره تر مانند میزهای عسلیو غیره باعث درخشیدن تزئینات مورد نظرتان می شود.

سپیدپوش
اتاق های یک دست سفید نیازمند مقداری تباین هستند. متکاهای قرمز روشن وآبیکنتراست خوبی ایجاد کرده اند در حالی که فضا را آرام و راحت جلوه می کنند. مبلمان تیره نمی گذارد اتاق بی روح و یکنواختبه نظر برسد.


دنج و صمیمی
یک زیرزمینی کوچک را به اتاق نشیمنی دنج تبدیل کنید. دیوارهای کرم رنگ اتاق را از حالت غارمانند در می آورد. تزئینات روشن و متکاهای طرح دار زیبا فضا را جذاب و جوان پسند می کند. یک کاناپه بزرگ و راحت مکانی عالی برای خستگی در کردن پس از یک روز طولانی است.

چیده مانی بی نقص
شکل منحصر به فرد اتاق می تواند چیدن مبلمان را کاملا حرفه ای و زیبا از کار در بیاورد. در اتاقهایی که باریک ترندکاناپه را کنار دیوار پشتی قرار دهید . اطراف آن دو عدد عسلی زیبا قرار دهید. سعی کنید تزئینات ساده باشند و چیدمان اثاثیه تا حدامکان با هم قرینه باشند.





تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان سارینا
6 تیر 91 9:08
وووااااوووو چه جالب . ادم هوس میکنه ولی با بچه کوچیک تغییر لوازم منزل و دکوراسیون فایده نداره . سانی که ماشالله اینقدر شیطونه هیچ چیز سالم واسم نذاشته . انشالله باشه واسه چند سال آینده
مهتاب
8 تیر 91 1:46
جالب بود کاش با لباس دخترانه بود
farideh
17 تیر 91 14:21
تولد لارا جون رو بهت تبریک می گم