نی نی داداش لارانی نی داداش لارا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

✿نکات آموزشی لحظات لارا درنروژ✿

آموزش بافتن دستبند و گردنبند دوستی

1391/4/10 20:43
نویسنده : عمه
5,131 بازدید
اشتراک گذاری

آموزش بافتن دستبند و گردنبند دوستی

این دستبندو گردنبند که مشاهده می کنید هم زیر مجموعه ی دستبندهای دوستیست ،این تکنیک فوق

 العاده آسان و راحت و همین طور سریع است که آموزش آن را در ادامه مطلب خوهید دید.

آموزش بافتن دستبند و گردنبند دوستی

این دستبند دوستی که مشاهده می کنید هم زیر مجموعه ی دستبندهای دوستیست  ،این تکنیک فوق العاده آسان و راحت و همین طور سریع است که آموزش آن را در ادامه مطلب خوهید دید.

ابزاری که برای اینکار لازم داریم نخ های مخصوص گلدوزی یا کاموا است و نخ خامه یا نخ ضخیم برای پایه ی کار ،مقوا و یا گیرنده ای برای نخ میشه با سنجاق هم مثل دستبندهای دوستی که قبلا داشتیم به جایی وصل کنیم و قیچی و کمی پیچ و مهره از جنس برنج که البته اختیاری هست و میتونید داخل گردنبدتون یا دستبند ازش استفاده کنید.

رنگهایی که مورد نظرتون هستند هر چند تا و برا ی هر استفاده ای گردنبند یا دستبند فرقی نمیکنه را انتخاب کنید و قسمتیش را با نخ پایتون گره بزنید.

سر نخ را روی گیرنده نخ قرار دهید یا با سنجاق به بالش وصل کنید یا زیر گیره کلاسر قرار دهید و بعد همانطور که در تصویر مشاهده می کنید نخ را دور انگشتتان قرار دهید و سر نخ را روی نخ پایه بگزارید و سپس سر نخ را از داخل مثلثی که بوجود آوردید خارج کنید.

سپس نخ را از حلقه ی مثلثی در آورده و به سمت بالا بکشید،به همین سادگی شما یک گره زدید!

بعد از چند گره که خواستید تغییر رنگ بدهید در اینجا نخ نارنجی را کنار نخ پایه گزاشته و نخ بعدی در اینجا بنفش را مانند گه قبلی دوره نخ پایه و نخ قبلی گره میزنیم.

و در نهایت شما با همین تکنیک بسیار ساده میتوانید گردنبند و یا دستبندهای بسیار زیبایی را خلق کنید ،به لیقه ی خودتون میتونید داخل این ها را با پیچ و مهره هم تزیین کنید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)