نی نی داداش لارانی نی داداش لارا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

✿نکات آموزشی لحظات لارا درنروژ✿

مدل های جالب از کیک تولد یک سالگی کودکان

1391/7/1 10:57
نویسنده : عمه
4,597 بازدید
اشتراک گذاری

مدل های جالب از کیک تولد یک سالگی کودکان

جشن تولد یک سالگی از شور و حال خاصی برای پدر و مادرها برخوردار است و مثل همیشه کیک جشن

 تولد، یکی از اجزای مهم آن است.

 

در این نوشته ۶ طرح جالب و جدید از کیک های مخصوص جشن تولد کودکان یک ساله آمده است

بقیه در ادامه مطلب

مدل های جالب از کیک تولد یک سالگی کودکان


 

جشن تولد یک سالگی از شور و حال خاصی برای پدر و مادرها برخوردار است و مثل همیشه کیک جشن تولد، یکی از اجزای مهم آن است.

اغلب والدین دوست دارند کیک تولد یک سالگی خاص باشد و به نوعی طرح جدید و منحصر به فردی داشته باشد. در این نوشته ۶ طرح جالب و جدید از کیک های مخصوص جشن تولد کودکان یک ساله آمده است:

 

کیک تولد عکس بالا، طرح زیبا و ساده ای است که طرح آن به شکل عدد یک است که با یک خرس کوچولو، تزیینات ماه و ستاره و قلب و قالب به شکل عدد یک، مخصوص جشن تولد یکسالگی است. رنگ آبی برای کیک تولد پسرانه و رنگ صورتی برای کیک تولد دخترانه مناسب است .برای دیدن ۵ طرح جالب دیگر ادامه مطلب را ببینید:

کیک تولد با طرح خیابان و ماشین – طرح جلبی است از کیک جشن تولد پسرانه (البته احتمالا تهرانی ها ، این طرح را انتخاب نکنند!)

کیک تولد یک سالگی با نقش لگو:

این کیک را به سادگی با قالب مستطیل و استفاده از بیسکوییت های گرد برای دایره های روی آن و نهایتا خامه کشی روی کیک ، می توان در منزل تهیه کرد. اگر دوست داشته باشید می توانید به جای رنگ آبی از رنگهای دیگری مثل قرمز، لیمویی و یا صورتی،برای دختران کوچولو استفاده کنید.

این طرح را برای خانواده های سه نفره، پیشنهاد می کنیم با توجه به اینکه ، سه تکه از لگو در آن به کار رفته، خیلی با مفهوم و خاص خواهد بود.

کیک جشن تولد یک سالگی با نقش حیوانات جنگل و تاپرهای زیبای ستاره شکل:

کیک تولد یک سالگی میمون دلقک :

کیک تولد یکسالگی با نمک کودک خوابیده !

تالیف : وب سایت کودک سیتی ، تصاویر: وب سایتهای kids-fun-and-games.com وsweetmamasbakeshoppe.com kids-fun-and-games.com و mondy73.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان محمد سپهر
2 مهر 91 11:20
سلام عمه جون انشاء الله كه هميشه خوب باشين
مامان محمد سپهر
2 مهر 91 11:22
الهي كيك هاي قشنگي بود دستتون درد نكنه
مهتاب
4 مهر 91 1:23
عالی بود گلم
زيبا
4 مهر 91 18:29
عالي مثل هميشه
مژده
5 مهر 91 8:32
مرسي الهه عزيز از اينكه به بنده لطف دارين منم خيلي خوشحالم كه از اين طريق با شما آشنا شدم من به شخصه هيچ هنري ندارم اما اميدوارم بتونيم از كارهاي استادانه شما كمال استفاده را ببريم سلامت و تندرست باشين.
مامان محمد سپهر
8 مهر 91 14:52
سلام عمه جون چي شده كمتر توي وب مي يان؟
گروه اینترنتی افزایش آمار بازدید
8 مهر 91 17:09
سلام خدمت شما مامانی خوب...... میدونی من کیم؟؟؟؟؟؟ خب مثل اینکه باید خودمو معرفی کنم من از طرف یکی از بزرگترین گروه افزایش آمار بازدید هستم ما یه کدی ساختیم که آمار یکی از وبلاگایی که برا تست ساختیم تو میهن بلاگ افزایش پیدا کرد...... تو همه ی سیستم های وبلاگ نویسی جواب مبده ولی متاسفانه برای سیستم بلاگفا و رز بلاگ عمل نمیکنه دلیلشم اینه که این کد بر پایه ی html cs3 و autocad و سیستم های نوت ساخته شده..... و اون دوتا نمیتونن پشتیبانیش کنن... حتی رو نی نی وبلاگم عمل کرده......... گفتیم خودمونو نشون بدیم و با این کدمون دنیای وبلاگو متحول کنیم..... فقط این کدو توی بخش تنظیمات وبلاگ توی اسکریپت های اختصاصی قرار بدین اونم تو اولین جای ممکنش..... فقط وقتی وبلاگ شما باز میشه یه صفحه خیلی کوچیک هم باهاش باز میشه که با یه کلیک کوجولو بسته میشه خیلی کوچیکه صفحش...... اون صفحه هم چون بر اساس html است باز میشه و ما هر دفعه برای یه وبلاگ بر اساس شانسی یه صفحه رو انتخاب میکنیم که کدمون عمل کنه..... وبلاگی که برای شما انتخاب شه رو از توی گوگل در آوردیم و اسمش www.physics4all.mihanblog.com است....... میتونین ببینین که چه سودی داره هیچ وقت پشیمون نمیشین..... این کدشه: window.open('http://www.physics4all.mihanblog.com','','resizable=1,scrollbars=1,width=100,height=100,top=100,left=100,status=1,menubar=1,toolbar=1,location=1,directories=1'); تازه این کد اختصاصی برای شما درس شده و اگه شما اینو به کسای دیگه هم معرفی کنین آمارتون دوبرابر میشه ممنون
omid
9 مهر 91 15:27
سلام دوست عزیز و همکار راستش از دیروز تا الان نخوابیدم و داشتم وبلاگمو بروز میکردم قالب وبلاگمو تغییر دادم خوشحال میشم بیای و نظر خودت رو بدی و اگه اشکالی هم داره بهم بگی http://omidhodajicomputer.mihanblog.com/ مرسی
اسعدی
13 مهر 91 14:38
سلام دوستان..شما می توانید در مسابقه وبلاگم شرکت کنید وبرنده جوایز بشوید.. http://handicrafts-s.mihanblog.com/