نی نی داداش لارانی نی داداش لارا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

✿نکات آموزشی لحظات لارا درنروژ✿

میلک شیک هندوانه مخصوص شب یلدا

1391/9/27 10:09
نویسنده : عمه
1,216 بازدید
اشتراک گذاری

میلک شیک هندوانه مخصوص شب یلدا

 

میلک شیک هندوانه مخصوص شب یلدا www.taknaz.ir

خوشمزست و بسیار ساده درست میشه مناسب برای شب یلدا

میلک شیک هندوانه مخصوص شب یلدا

میلک شیک هندوانه مخصوص شب یلدا www.taknaz.ir

 

مواد لازم برای 1 نفر:


آب هندوانه نصف لیوان


بستنی وانیلی 2 تا 3 اسکوپ


پوره هندوانه 100 گرم


ژله هندوانه یا توت فرنگی یا انار به دلخواه



طرز تهیه:

مرحله 1 - در صورت استفاده از ژله ابتدا ژله را طبق دستور آن درست کرده و مقداری از آنرا ته لیوان یا جام مورد نظر ریخته و در یخچال گذاشته تا ببندد.



مرحله 2 - مابقی مواد را در مخلوط کن ریخته و برای 1 دقیقه زده تا کاملا میکس شوند، سپس روی ژله بسته شده ریخته، به دلخواه با ترافل یا برشی از هندوانه تزئین کرده و سرو نمائید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان سيد محمد سپهر
28 آذر 91 13:40
تو بگو من خوش شانسم يا گل پسري؟!
سارا مامی راستین جون
28 آذر 91 21:03
سلام دوست عزیزم من چند روز قبل شما رو لینک کردم و براتون هم در این مورد نظر گذاشتم ولی هنوز شما من رو لینک نکردید

دوست عزیزم شما آدرستون رو بدیدتا لینکتون کنم موفق باشید
پریسا
29 آذر 91 11:22
سلام دوست عزیز وب خیلی زیبایی دارید خیلی لذت بردم به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم! خوشحال میشم که اگه اجازه بدیدشمارو لینک کنم؟
مامان سونیا
29 آذر 91 18:38
گذشت پاییز ، آمد فصل سرما / سرآغازش شب زیبای یلدا چه شبهای درازی دارد این فصل / یقین زلف سیه گیسوی یلدا در این فصل زمستان یکدلی به / محبت ، دوستی ، سیمای یلدا شب یلدا عجب نیکو فتاده / به ماه دی که آید بوی یلدا در ایام گذشته کرسی عشق / بپا بود از شب والای یلدا به روی کرسی و سینی فراوان / عیان بود از صفا صد خوی یلدا لحاف و منقل و آتش به خانه / نشسته دور هم ، همسوی یلدا ز برف و داستان راه مانده / سخنها رفته از سرمای یلدا ز سنجد ، آش کشک و قصه گفتن / بسی دریای قصه پای یلدا ز نو رسمی بپا از بهر فردا / صفا و خرمی فردای یلدا مبارک باد فصل برف و باران / به یمن نعمت دیمای یلدا مقدم شکر ایزد کن به عالم / ز حاصل پر ثمر دارای یلدا
مامان امیررضا وآیناز
30 آذر 91 0:25
مرسی از آموزشاتون و یلداتون هم مبارک
مامان ملینا
30 آذر 91 12:04
روی گل شما به سرخی انار ، شب شما به شیرینی هندوانه ، خندتون مانند پسته و عمرتون به بلندی یلدا . شب یلدا مبارک . . .
سارا مامی راستین جون
2 دی 91 20:29
سلام من مامان راستین جون هستم که آدرس وبلاگم رو خواسته بودید http://rastinomaman.niniweblog.com