نی نی داداش لارانی نی داداش لارا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

✿نکات آموزشی لحظات لارا درنروژ✿

طراحی اتاق پسرانه با تم ورزشی

1391/10/3 7:09
نویسنده : عمه
1,409 بازدید
اشتراک گذاری

طراحی اتاق پسرانه با تم ورزشی

طراحی اتاق پسرانه با تم ورزشی
دکوراسیون دیوارها نقش مهمی در تعریف یک تم در دکوراسیون دارد. برای تعریف تم کاراته برای اتاق فرزندتان، تعدادی از عکس های او را که در لباس کاراته انداخته است قاب کرده و بر دیوار نصب کنید. همچنین یک دست لباس کاراته را به صورت نمادین بر دیوار نصب کنید.

طراحی اتاق پسرانه با تم ورزشی

طراحی اتاق پسرانه با تم ورزشی
دکوراسیون دیوارها نقش مهمی در تعریف یک تم در دکوراسیون دارد. برای تعریف تم کاراته برای اتاق فرزندتان، تعدادی از عکس های او را که در لباس کاراته انداخته است قاب کرده و بر دیوار نصب کنید. همچنین یک دست لباس کاراته را به صورت نمادین بر دیوار نصب کنید.
 

این یک واقعیت شناخته شده است که پسرها عاشق فعالیت های ورزشی هستند. اگر پسر شما یکی از این بچه های ورزش دوست است، دکور کردن اتاق او با یک تم ورزشی، ایده بسیار خوبی است. حال ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که از کجا باید شروع کنید؟
توصیه ما این است که تنها به یک رشته ورزشی بپردازید، پس
ورزش مورد علاقه فرزند خود را تعیین و روی آن تمرکز کنید. در این مطلب ایده های مفیدی برای طراحی اتاق پسرانه با تم ورزشی مطرح شده که می تواند کمک زیادی برای شما باشد.

اگر پسر شما به طور کلی طرفدار ورزش است و اکثر رشته های ورزشی را دوست دارد، توصیه می کنیم دیوارهای اتاقش را با رنگی با تناژ خنثی مانند قهوه ای مایل به زرد، بژ یا آبی که مکمل اغلب دکوراسیون های ورزشی هستند رنگ آمیزی کنید.

روی دیوارها را با
پوسترها و یادگار ی هایی که تیم های مورد علاقه کودک را در رشته های مختلف ورزشی به تصویر می کشند، تزئین کنید.

طبقه و قفسه هایی را نیز روی دیوار تدارک ببینید تا
جوایز ورزشی او را که از مدرسه دریافت کرده است و عکس هایی را که با هم تیمی های خود دارد، روی آن طبقات به نمایش بگذارد.

اگر فرزند شما علاقه زیادی به
تاریخ ورزش دارد و در این زمینه مطالعه و تحقیق کرده است، می توانید اتاقش را با چاشنی قدیمی ورزشی بیارایید. برای این کار، عکس هایی از تیم های قدیمی ورزشی در رشته های مختلف را تهیه و بر دیوار اتاق او نصب کنید. همچنین می توانید کاپ ها و جوایز ورزشی که در دوران های قدیمی به تیم های برگزیده اهدا شده را به صورت نمادین، از مغازه های عتیقه فروشی خریداری کنید و در دکوراسیون اتاق فرزندتان به نمایش بگذارید.

فوتبال
فوتبال یکی از محبوب ترین رشته های ورزشی در دنیاست که روز به روز بر محبویتش اضافه می شود. اغلب پسربچه ها طرفدار سرسخت این رشته ورزشی هستند و هر کدام برای خود فوتبالیستی را به عنوان قهرمان ورزشی در ذهن دارند و الگوی خود قرار داده اند. بنابراین به سادگی می توانید یک تم فوتبالی به دکوراسیون اتاق فرزندتان بدهید.

دکوراسیون با تم فوتبال بسیار ساده است. اولین کاری که باید انجام دهید،
رنگ آمیزی اتاق با ترکیب رنگی سیاه و سفید به عنوان تداعی کننده توپ فوتبال است. قدم بعدی، تعویض دکوراسیون تخت خواب کودک است. برای ملحفه و روتختی تخت خواب فرزندتان نیز به دنبال گزینه ای باشید که تم فوتبالی داشته باشد. از آنجایی که فوتبال یک رشته ورزشی پرطرفدار است، یافتن چنین روختی دشوار نیست. همچنین می توانید کوسن هایی تهیه کنید که روکش آنها لباس های قدیمی فوتبال باشد. این لباس ها را می توانید از لباس های ورزشی قدیمی فرزند خود یا لباس های ورزشی قدیمی در فروشگاه های دست دوم تهیه کنید.



خرید چند توپ فوتبالی ( چهل تکه ) که باید آنها را با کمک نخ از
جای جای سقف بیاویزید نیز می تواند هر چه بیشتر این تم را برای فضا تداعی کند. تا به اینجا بیشتر مسیر را پیموده اید و تا حد زیادی این تم برای دکوراسیون اتاق پسرتان تعریف شده است. برای تکمیل این تم در دکوراسیون، توصیه می کنیم یک تی شرت و شورت فوتبالی را که در فروشگاه های ورزشی وجود دارد، به صورت نمادین بر دیوار اتاق نصب کنید. زدن پوستر قهرمان فوتبالیست فرزندتان بر دیوار نیز می تواند او را خوشحال و راضی کند.




بسکتبال
برای خلق دکوراسیون با تم بسکتبال می توانید از رنگ لباس تیم محبوب پسرتان برای رنگ آمیزی اتاق و رنگ روتختی استفاده کنید و رنگ توپ و زمین مسابقه بسکتبال را در قالب اکسسوری های کوچک مانند کوسن ها یا پرده ها به فضا وارد کنید. همچنین آویختن توپ بسکتبال، از سقف، از جمله مهم ترین و ابتدایی ترین کارهایی است که باید انجام دهید.




یکی از اقدامات خلاقانه،
نصب یک حلقه بسکتبال کوچک بر دیوار اتاق به صورت نمادین است. در نهایت برای تکمیل دکوراسیون، پوستری بزرگ ار بسکتبالیست مورد علاقه فرزندتان را نیز بر دیوار نصب کنید. مطمئنا پسر شما از داشتن چنین اتاقی بسیار لذت خواهد برد.




کاراته
اگر فرزند شما به تازگی شروع به آموختن هنر رزمی کاراته کرده است، ایده خوبی است که دکوراسیون اتاقش را طوری تدارک ببینید تا فعالیت و علاقه فعلی او را به تصویر بکشد. کاراته یک فعالیت بسیار سالم است. این ورزش علاوه بر اینکه سبب ورزیده شدن ذهن و بدن می شود و کمک می کند فرد تکنیک های دفاع از خود را بیاموزد، همچنین روحیه منظم و مرتب بودن و احترام گذاشتن به دیگران را نیز در فرد ارتقا می دهد.
ایجاد دکوراسیونی با تم کاراته برای اتاق پسرتان کار دشواری نیست؛ کافیست این نکات و ایده ها را بدانید و رعایت کنید:
اتاق خواب پسر شما برای داشتن تم کاراته باید به رنگ سفید خالص رنگ آمیزی شود. نه تنها دیوارها، بلکه میز تحریر، کمد و تخت خواب فرزندتان نیز باید به رنگ سفید باشد. با این کار و هم زمان استفاده از مقداری رنگ مشکی به عنوان چاشنی، می توانید تضادی چشم گیر و زیبا خلق کنید که تداعی کننده ورزش کاراته است.

در مورد دکوراسیون تخت خواب نیز توصیه می کنیم از ملحفه ها و روتختی با ترکیب رنگی سیاه و سفید استفاده کنید که البته بهتر است در این ترکیب رنگی میزان رنگ سفید بیشتر باشد. همچنین استفاده از کوسن های کوچک به رنگ قرمز می تواند هم کنتراست زیبایی با ترکیب رنگی سیاه و سفید ایجاد کند و هم در تعریف تم کاراته برای دکوراسیون فضا کمک کرده باشد.

مناسب ترین گزینه برای کفپوش اتاق کاراته پسر شما لمینیت و کفپوش های چوبی طبیعی است. این سطوح می تواند سطح مناسب و ایده آلی برای تمرین های فرزندتان به وجود آورد. همچنین برای تلطیف فضا و ایجاد سطوحی گرم و نرم برای فعالیت های غیر ورزشی فرزندتان، از یک قالیچه کوچک به رنگ سیاه و سفید استفاده کنید.

دکوراسیون دیوارها نقش مهمی در تعریف یک تم در دکوراسیون دارد. برای تعریف تم کاراته برای اتاق فرزندتان، تعدادی از عکس های او را که در لباس کاراته انداخته است قاب کرده و بر دیوار نصب کنید. همچنین یک دست لباس کاراته را به صورت نمادین بر دیوار نصب کنید.




بسته به سن فرزندتان، اگر در سنین پایین تری قرار دارد، پوسترهایی از فیلم های پاندای کونگفوکار یا بچه های کاراته کار را بر دیوار نصب کنید. اگر پسرتان در سنین بالاتری است، پوستری از کاراته کاران مورد علاقه اش را بر دیوار نصب کنید.

بر دیوار سفید رنگ اتاق فرزندتان طبقاتی سیاه رنگ نصب کنید تا بتواند مدال ها و جوایز خود را روی آنها به نمایش بگذارد. نصب آینه ای قدی بر دیوار، برای تمرین کردن فرزندتان مقابل آن را نیز فراموش نکنید.

مبلمان و تجهیزات دیگری را که قصد دارید برای اتاق فرزند خود تهیه کنید، از قبیل قفسه کتابخانه و... به رنگ مشکی در نظر بگیرید. این کار سبب می شود راحت تر اتاق خود را سازمان یافته نگه دارد.
اتاق را بیش از حد پر نکنید و فضای کافی برای تمرین کردن حرکات ورزشی برای او باز بگذارید.
اگر پسرتان دوست دار رشته های دیگری از ورزش از قبیل تنیس، پینگ پنگ یا اسکی است نیز، می توانید به صورتی که بالا بیان شد ولی مرتبط به رشته مورد نظر خودتان اقدام کنید و با قراردادن ابزار لازم برای این ورزش در دکوراسیون، تم ورزشی مورد نظر خود را کامل کنید. البته فراموش نکنید که ابتکارات و خلاقیت هایی را نیز باید خودتان انجام دهید و از قوه تخیل و خلاقیت پسرتان نیز حتما کمک بگیرید.



گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)