نی نی داداش لارانی نی داداش لارا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

✿نکات آموزشی لحظات لارا درنروژ✿

آدم برفی برای جشن تولد کوچولوهای زمستونی

1391/10/15 11:51
نویسنده : عمه
2,036 بازدید
اشتراک گذاری

آدم برفی برای جشن تولد کوچولوهای زمستونی 

شده بخواید برای نی نی خوشگلتون تولد بگیرید و یه تم خاص دلتون بخواد؟ یه تولد خاص؟

خوب حالا چی لازمه؟ یه عالم آویز آدم برفی. این شما و اینم آدم برفی‌های جشن تولد

برای ایده گرفتن (آدم برفی)

بقیه در ادامه مطلب

 

آدم برفی

شده بخواید برای نی نی خوشگلتون تولد بگیرید و یه تم خاص دلتون بخواد؟ یه تولد خاص؟ 

 خوب حالا چی لازمه؟ یه عالم آویز آدم برفی. این شما و اینم آدم برفی‌های جشن تولد

وسایل لازم:
- مقوا (من از جعبه بلز دخترم استفاده کردم. هم ضخیم بود و هم پشتش رنگ‌های مختلف داشت. شما می‌تونید از هر مقوا و کارتونی که دوست دارید استفاده کنید. من یه دونه هم با کارتون قابلمه درست کردم که خیلی با نمک شد):جعبه بلز (آدم برفی)

- چشم متحرک
- روبان
- چسب ماتیکی یا رازی
- مداد
- روان نویس یا خودکار
- هر چیز تزیینی که دوست دارید برای روی کلاه آدم برفی. حتی می‌تونید از دکمه‌های قشنگ استفاده کنید.

۱- اول از همه مقوا رو ببرید. یه مثلث کوچیک برای بینی، یه دایره برای سر، یه قسمت ذوزنقه‌ای برای بالای کلاه و یه مستطیل برای لبه کلاه:تکه‌های آدم برفی (آدم برفی)

۲- با چسب لبه کلاه رو بچسبونید به خود کلاه، بعد کلاه رو بچسبونید به دایره سر آدم برفی. جای کلاه رو خوب تنظیم کنید:کلاه (آدم برفی)کلاه (آدم برفی)

۳- حالا بینی رو بچسبونید:بینی (آدم برفی)بینی (آدم برفی)

۴- با مداد جای دهن و چشم‌ها رو مشخص کنید:چشم و دهن (آدم برفی)

من با استفاده از روان نویس چشم و دهن بعضی‌هاشونو رو رنگ کردم. می‌تونید از عدس،‌ سنگ ریزه،‌ چشم متحرک و … برای این مرحله استفاده کنید:چشم و دهن (آدم برفی)

۵- من یه تیکه مقوای رنگی داشتم که از اون برای تزیین لبه کلاه آدم برفی‌ها استفاده کردم:

قشنگن؟ :):شکلک‌های مختلف (آدم برفی)شکلک‌های مختلف (آدم برفی)

۶- برای آویزشون: روبان رو بچسبونید پشت آدم برفی‌ها:چسباندن آویزها (آدم برفی)

آویزای قشنگتون آمادس، مبارکه (اونم روان نویس منه!!! :) ):آدم برفیآدم برفی

اینا هم برای ایده گرفتن:برای ایده گرفتن (آدم برفی)برای ایده گرفتن (آدم برفی)برای ایده گرفتن (آدم برفی)برای ایده گرفتن (آدم برفی)برای ایده گرفتن (آدم برفی)برای ایده گرفتن (آدم برفی)برای ایده گرفتن (آدم برفی)برای ایده گرفتن (آدم برفی)برای ایده گرفتن (آدم برفی)برای ایده گرفتن (آدم برفی)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)