نی نی داداش لارانی نی داداش لارا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

✿نکات آموزشی لحظات لارا درنروژ✿

طرز تهیه 10 ساندویچ متنوع برای نهار کودکان

1391/10/24 10:51
نویسنده : عمه
1,174 بازدید
اشتراک گذاری

طرز تهیه 10 ساندویچ متنوع برای نهار کودکان

 

طرز تهیه 10 ساندویچ متنوع برای نهار کودکان
این ساندویچ پیتزای رول شده حاوی همه مواد ضروری برای بدن كودكان می باشد . یعنی كه گوجه فرنگی و پنیر را بر روی یك خمیر ترد ریخته و آن را رول می كنند .
 
بقیه در ادامه مطلب

طرز تهیه 10 ساندویچ متنوع برای نهار کودکان

طرز تهیه 10 ساندویچ متنوع برای نهار کودکان
این ساندویچ پیتزای رول شده حاوی همه مواد ضروری برای بدن كودكان می باشد . یعنی كه گوجه فرنگی و پنیر را بر روی یك خمیر ترد ریخته و آن را رول می كنند .
 
 

 
آیا كودكتان از كره بادام زمینی و ژله با اكراه حرف می زند ؟ با ایجاد این 10 تغییر خلاقانه وعده ناهارش را برایش لذت بخش نمایید .

1 - رولت گوشت كباب شده با پنیر چدار
برای متنوع ساختن ناهار فرزندتان یك ساندویچ استاندارد را به یك ساندویچ بسته بندی شده تبدیل نمایید . اگر فرزندتان علاقه ای به غذاهای ادویه دار ندارد فقط كافیست ریشه خردل را از این ساندویچ حذف نمایید .



2 -
ساندویچ تركی دودی با مایونز پاپریكا
اضافه كردن مقداری پودر پاپریكا به سس مایونز مورد استفاده برای این ساندویچ طعم فوق العاده ای به آن می دهد . نسبت به پنیر سوییسی یا پنیر چدار اضافه كردن پنیر مانچیگو (Manchego : مهم ترین و مشهورترین پنیر تهیه شده از شیر گوسفند در اسپانیا می باشد ) باعث ایجاد تغییری خوشایند در طعم این ساندویچ می گردد .

3 -
ساندویچ سالادهای ماهی تون
ساندویچ های معمولی ماهی تون فرزندتان را با اضافه كردن 1 قاشق غذاخوری پر چاشنی شوید ترش یا شیرین طعمی متفاوت ببخشید .



4 -
ساندویچ سیب و پنیر چدار
میوه ها و پنیر یك زوج طبیعی هستند . كودكان این تركیب شور و شیرین ساندویچهای ساده اما خوشمزه را دوست خواهند داشت .



5 -
ساندویچ های تركی
برای بسته بندی كردن این ناهار دوست داشتنی كودكان از چیبس توردیلا آغشته به سس پستو استفاده نمایید .
( سس پستو یك سس ایتالیایی است كه از مواد مورد نیاز برای تهیه آن عبارتند از ریحان تازه ، نعنا ، تخمه كاج ، روغن زیتون و چند حبه سیر . همه مواد را در مخلوط كن ریخته و با هم مخلوط كنید )



6 -
ساندویچ تخم مرغ با مایونز مخلوط شده با سبزیجات معطر
اضافه كردن مقداری سس خردل به این نوع از سالاد تخم مرغ، تندی اندكی به آن می دهد . برای انتخاب نان این ساندویچ دست شما کاملا باز است باشید .

7 -
ساندویچ استرومبولی
این ساندویچ پیتزای رول شده حاوی همه مواد ضروری برای بدن كودكان می باشد . یعنی كه گوجه فرنگی و پنیر را بر روی یك خمیر ترد ریخته و آن را رول می كنند . برای افزایش مواد مغذی این ساندویچ می توان چند برگ اسفناج تازه هم اضافه كرد .


8 -
ساندویچ فلفل قرمز كبابی با ژامبون گوشت
اگر كودكتان طعم ژامبون گوشت را نمی پسندد می توانید چیز دیگری مثل كالباس سالامی را جایگزین آن نمایید . سبزیجات كباب شده یكی دیگر از مواد اصلی تركیب ساندویچهای گوشت و پنیر می باشد .



9 - امپانادای مرغ
به جای استفاده از نوع بسته بندی شده موجود در فروشگاهها می توانید این ساندویچ خمیری كه حاوی موادی چون مرغ خرد شده ، نخود فرنگی ، هویج و پیاز می باشد را خودتان آماده نمایید . در امپانادای مرغ به جای تن ماهی كه در دستور اصلی آن وجود دارد از مرغ استفاده شده است .


نكته :
در اصل امپاندا یك نوع غذای اسپانیایی است كه چیزی شبیه پیراشكی می باشد یعنی یك نوع خمیر كه وسط آن مایه ای حاوی تن ماهی روغن گرفته شده ، فلفل دلمه ای ، پیاز ، تخم مرغ پخته و پوره گوجه فرنگی می باشد . بدین ترتیب كه پیاز و فلفل دلمه ای را در روغن تفت داده و سپس ماهی تن را به آن اضافه می كنیم . پوره گوجه فرنگی را به مخلوط فوق اضافه كرده می گذاریم آب آن كاملا ً تبخیر شود . پس از تبخیر شدن آب مخلوط فوق، تخم مرغ پخته شده و زیتون خرد شده را به مخلوط اضافه كرده و بر روی خمیر ریخته و به مانند پیراشكی می پیچانیم و در فر قرار می دهیم تا طلایی شود .
10 - ساندویچ ماهی تون و ریحان به همراه فلفل قرمز كبابی
آیا می خواهید كه تغییری در سالاد تن ماهی معمول خود ایجاد كنید . استفاده از سس مایونز را به دست فراموشی سپرده و به جایش از ریحان تازه ، فلفل خرد شده و مقداری سركه استفاده نمایید .



تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

رضاموسيوند
8 فروردین 92 0:13
باسلام خدمت شما عزيزان زحمت كش اميدوارم درپناه خداوند متعال به دور ازهرگونه كدورتي باشيد.دختر 6ساله من (مهسا)وبلاگ شمارا خيلي دوست داره وبه شماسلام ميرسونه. درصورت تمايل جهت آشنايي وآموزش فرزندانمان به انجام كارهاي نيك وخداپسندانه وتفهيم اصل ((چوعضوي به دردآورد روزگار.........)) وبلاگ مارا لينگ فرماييد.البته بااجازه ماشمارادرسطر اول وبلاگمون لينگ كرديم