نی نی داداش لارانی نی داداش لارا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

✿نکات آموزشی لحظات لارا درنروژ✿

عکس لارا با هد بند مامانی

1390/10/30 12:56
نویسنده : عمه
2,012 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.comلارا کوچولو هد بند مامان رو ازش گرفته و زده به سرش و از مامانتصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com

میخواد ازش عکس بگیره تا من اونو بزارم تو وب لاگش

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com

لارا کوچولو داره دوربینو آماده میکنه تا بده مامانی ازش عکس بگیرهقلب

بقیه عکس ها در ادامه مطلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

سارا
30 دی 90 15:43
حالا آمار وبتو بردی بالا جایزه بهت دادن
مامان بیتا
30 دی 90 17:37
نمایشگاه بین المللی سرگرمی کودک و نوجوان محل برگزاري : تهران – محل دائمي نمايشگاه هاي تخصصي شهرداري تهران – بزرگراه چمران - جنب بوستان گفتگو تاريخ برگزاري : 5الي 9 بهمن ماه سال 90 ساعت بازيد : 10 صبح الي 19 عصر ........................................................ منتظر دیدار شما در نمايشگاه تخصصي دنياي اسباب بازي، آموزش و سرگرمي هستیم. زمان : 13 لغايت 16 بهمن ماه 1390 - ساعات بازديد : 10 لغايت 20 محل برگزاري:خيابان فاطمي، خيابان حجاب، مركز آفرينش هاي فرهنگي هنري كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان ........................................................ جت رو..............هدیه خلاقیت
مامانی فری
1 بهمن 90 9:55
سلام ماشالله به این نی نی ناز به من سر بزن از طرف یه مادر بزرگ
مامان ملینا
1 بهمن 90 13:36
لارا خانم چقدر نازی عسلم.
dp
1 بهمن 90 18:19
سلام . وبلاگ روزنگار دختر زیبا و قشنگ بنده با موضوع : واکسن چهار ماهگی ملیسا خانم به روز شد . خیلی خوشحال میشم اگر با اومدنتون ، سری به کلبه یگانه دخترم ، ملیسا بزنید و با نظرهای پر از مهر و محبتتون ، یادگاری از این روزهای طفولیت ملیسا جان به ارمغان بیارید . بی صبرانه منتظر حضور شما هستیم . در ضمن وبلاگتون زیباست . بهتون تبریک می گم .
فاطمه
1 بهمن 90 19:48
مامانی جونی سلام خوبی به منم سری بزن انار جون ما به جمع فرشته ها پیوست
فاطمه
1 بهمن 90 19:49
ماشالله به لارا جونی
فاطمه
1 بهمن 90 21:06
سلام عمه جونی خوبی من همیشه به لارا جون سر میزنم خوشحال شدم که به منم سری زدید عمه جونی اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کنید مرسی منتظرتونم بابای
مژده
4 مهر 91 9:37
سلام عزيزم خسته نباشيد من تقريباً ب هفته‌اي يكبار يا دو بار به سايت لارا جان سر ميزنم واقعاً عمه خوش سليقه اي هستين دستتون درد نكنه از اين عمه‌ها كم پيدا خدا حفظت كنه عزيزم ميخواستم اگه برات امكان داره به من بگي چه جوري ميتونم عكسهاي بهراد پسرمو مثل لارا جان در كادر قرار بدم تو رو خدا كمكم كنين كادر عكسهاي لارا خيلي زيباست ميشه آموزش بدين ممنون و سپاسگزارم اگه تو وبلاگش لارا جان بذاريد و يا به وبلاگ پسرم
مژده
4 مهر 91 14:24
عمه عزيز از اينكه برنامه فتو رو به من آموزش دادي و من رو با اين سايت آشنا كردي سپاس فراوان دارم و اميدوارم كه هميشه و در هر كجايي كه هستي شاد و پيرو و سربلند باشي همچنين براي لاراي عزيز در آخر اين برنامه رو ميشه دانلود كرد يعني اينكه بدون اينترنت از آن استفاده كرد همانند برنامه فتوشاپ يا نه حتماٌ بايد به نت وصل باشد.با تشكر بسيار بسيار فراوان